; Блогтар 2-ші бет | no nemo
no nemo
no nemo

Пайдаланушы жазбалары | no nemo блогтар "2-ші бет"

Есіңізде болар. Біздің ауылда Әтөш деген бала барын. Енді ол Айдар. Денелі, жиырма...
Біздің Әтөш
Өткен шақта аксиоманы дәлелдеу міндет болмаған.
Біздің заман
DARA.KZ дерегі бойынша Қазақстанда жылына туа біткен жүрек ауруларына шалдыққан 3000...
Something the Lord Made кинофильмі. Блэйлок-Тауссинг шунттауы. Кардиохирургия
Бірінші қадам. Көбінде киножанр әдеби жанрмен анықталады. Кейде киносын көрмей...
Кино көріп үйренуге үш қадам. Киберпанк жанры, «Матрица» кинобаянның үштігі жайлы
Бірінші кино атыс-шабыс экшн жанрында. Екінші кино атыс-шабыссыз фантастикалық,...
Мен көрген екі кино. Экшн. Фантастика, психология, драма
Тірі маймылды ешқайсымыз көрмегендіктен маймылды күнде көріп жүрген сиырға...
Сана. Естелік
«Құбыжықтың жазбалары» интернет көзінің шартты түрде атауы Автордың негізгі ойы...
Құбыжықтың жазбалары
Жан өмірге мән береді. Жансыз өмір? Өмір бар! Бірақ, адам қолыммен берілген өмір...
Шелли Мэрлидің романы және бас кейіпкері Виктор Франкенштейн
Роботтар жасанды интеллектпен қамтылғанымен роботехниканың үш заңын бұлжытпай...
Роботопсихология! Жалтарта шыр айналу
Жазушы «Үлкен саясат» құралдары Галактикадағы цивилизациялар, яғни, космостық...
Айзек Азимов. Академия. "Академия" негізінің қалануы
«..Саяси төңкерістердің және өнеркәсіптегі дағдарыстардың аяқ астынан өршігенін...
Академия, Айзек Азимов
Porsche Cayman S орыннан қозғалыснан бастап өткен 5,2 секунд ішінде жылдамдығы 100 км/сағ...
Tesla автомаркасының батыл қадамы (Tesla Model S электроавтомобилі)