; Блогтар | no nemo
no nemo
no nemo

Пайдаланушы жазбалары | no nemo блогтар

-Қиын-Керішті!,- Табиғат ескерткішін. Географиялық орны. Шығыс Қазақстан облысы...
Саяхатқа шықтың дейік, жолшылай нені тамашалап көргің келеді?
Көктемнің күнінде алғашқы жаңбыр себелеп жауып өте шықты. Аспандағы жайлаған қою...
Көктем -парфюмерші
-Олло! Жан, жан-ау! -Олло! Қайдасың? -Тіс дәрігерінің қабылдауын тосып кезекте...
Стомотология клиникасында бастан өткен оқиға
«Уақыт зымрап өтіп жатыр» - Мағынасы біреуді ойландырса, біреуді асықтырады.
Француз текті бикеш. Новелла
Қазақстандыққа 1 миллион теңге біршама қаражат 5000$-дан (доллардан) артық сомма....
Минск қаласына жолым түсті
Әр бір автоәуесқой автосына пар, ажырамас жұп. Үйреншікті, ым-жымдары бір. Әкеуін...
Жеңіл көлікті 30 секундта айдап әкету
Көкжиектен бұлт көрінсе біраздаң соң мамықтай қалқып биікке көтеріліп кете...
Қуаншылық басқан жаз
Бұл оқиға 21 ғасырдың басында орын алды. Күз кезі. Екі жүз түтіні бар қазақтың...
Ремейк. «Сұр квадрат» немесе әкімнің айтқаны екі етілмейді
Өткір иісті көк түтіннен қорқып диван қолтірегімен қабырға арасындағы қуысқа...
Бала қолындағы сіріңке шырпысы
Қыстың басы. Бірінші қар түсіп, еріп күн қайта суытқан кез. Қара суықта Күн жоғары...
Көк түсті Роза
"Өмірде бәрін жеке тұлғаның қалыптасуы шешеді" деген қағида бар.
Заман пәлсафасы және студент
Көз қиығымен басын изеп амандасып жатқан жап-жас келіншекті байқадым, танымадым,...
Қонақ