Huawei әлемдегі BrandZ ең құнды брендтер рейтингінде жаңа биікке көтерілді

Huawei әлемдегі BrandZ ең құнды брендтер рейтингінде жаңа биікке көтерілді

Инновацияларға деген үздіксіз ұмтылысқа сүйене отырып, Huawei бесінші жыл қатарынан топ-50-ге енді.

Huawei инновацияларға және жаһандық тұтынушылар үшін құндылықты құруға адал болып қалады. WPP және Kantar жарияланған BrandZ Top 100 Most Valuable Brands (әлемнің 100 ең құнды бренді) соңғы зерттеуі бойынша Huawei 45-ші орынға иеленді. Өткен жылмен салыстырғанда екі орынға көтерілді. Бренд құны 29,4 миллиард АҚШ долларды құрайды (жылдық есеппен тоғыз пайызға өсті). 2020 жыл да осыған дейінгі бес жыл қатарынан жарияланатын басылым Huawei әлемдегі ең құнды 50 брендтердің бірі екенін дәлелдеп келеді. Бұл Huawei-дің зияткерлік әлемді құрудың ұзақ мерзімді көрінісін жүзеге асырудағы жетістіктерін көрсетеді.

Есепке сәйкес алдыңғы жылмен салыстырғанда жетекші әлемдік брендтер қатарындағы брендтің жалпы құны 5,9 пайызға өсті, ал технологиялық сектор топ-100 рейтингінің жалпы құнының 37 пайызын иеленетін 15 жыл қатарынан бас салымшы болып қала береді. Қытай брендтері де өте танымал. Алғашқы 17 бренд үздік 100 брендтің қатарында, оның ішінде бесеуі "топ-20"  брендтердің бірі болып танылды.

Өткен жылы Huawei ішкі және сыртқы нарықтарда өз ұсыныстарын әртараптандыру және кеңейту стратегиясын жүзеге асырды. Ақпан айында өткен онлайн-презентацияда Huawei жаңа өнімдерді таныстырды: HUAWEI Mate Xs жиналмалы 5G  смартфоны, HUAWEI MatePad Pro 5G  планшеті және жеке қосымшалар дүкені AppGallery. Бұл іс-шарада Huawei ресми түрде барлық салаларда жасанды интеллекті жіксіз пайдалану стратегиясын ұсынды және 5G бастап жасанды интеллектке дейін тұрмыстық электроника мүмкіндіктерін дамытуға ұмтылысын растады. Бір айдан кейін іске қосылған HUAWEI P40 сериясы тұтынушыларға үш заманауи камералы смартфондар арқылы фотосуретте күні бойы супер айқындықты ұсына отырып, мобильді сурет технологиясы үшін жаңа планканы орнатты.

BrandZ зерттеуі IDC мобильді құрылғылар нарығы туралы тоқсан сайынғы есепбінен кейін пайда болды. Негізгі тұжырымдар мыналарды қамтиды: Huawei нарық үлесі 17,8 пайыз болатын әлемдегі екінші смартфон өндірушісі атағын сақтап қалды; компанияның тасымалданатын құрылғылар секторындағы жалғаспалы импульсі жылдық есептеудегі жеткізілімдердің 62,2 пайызға өсуіне алып келді; планшеттердің әлемдік нарығының 12 пайыздық үлесі Huawei-дің әлемдегі планшетті жеткізушісі ретінде үшінші орынды қамтамасыз етеді. Сонымен қатар, Canalys тәуелсіз аналитикалық фирмасы Huawei сымсыз аудио өнімдерін 5 үздік әлемдік өндірушілердің бірі деп атады. Ағымдағы жылдың бірінші тоқсанында Huawei ДК сатылымы жылдық есеппен 120%-ға өсті.

Boston Consulting Group (BCG) бизнес-консалтинг фирмасы жақында ең инновациялық компаниялар туралы өзінің жыл сайынғы есебін ұсынды. Бұл есепте Huawei әлемдегі алтыншы инновациялық компания деп аталды. Өткен жылмен салыстырғанда 42 орынға көтерілді. Рейтингтер 2019 жылдың тамызынан 2019 жылдың қазанына дейін BCG жүргізген сауалнамаға негізделген. BCG компаниялардың тиімділігін жаһандық пікір алмасу, әріптестердің салалық пікірі, салалық бұзушылықтар және құнды құру секілді бірнеше аспектілер бойынша бағалайды. Тізімге енген топ-50 компаниялардың арасында Huawei үлкен серпіліс жасады және ең жоғары рейтингке ие болған Қытай компаниясы болып табылады.

Сонымен қатар, Huawei әзірлеушілер мен серіктестермен бірге әмбебап бағдарламалық қамтамасыз ету экожүйесін құру бойынша жұмыс істейді, ол оның зияткерлік болашағының ажырамас бөлігі болып табылады. Мысалы, Huawei компаниясы қосымшаларды әзірлеуді жеделдету үшін бұлттық технологиялар саласындағы өз мүмкіндіктерін толық ашуға ұмтылады және әзірлеушілерге өздерінің идеяларын нарыққа шығаруға көмектесетін бірқатар қызметтерді ұсынатын Shining-Star бағдарламасын қаржыландыруға 1 миллиард АҚШ долларын бөлді.

Серіктес материалы

 
Massaget