Оқи отырыңыз

Адам тек жаңа туған кезінде, содан соң тек өлер сәтінде ғана бар күнәһарлықтан таза, ақ, адал сезімнің айдынында жүзе алады

Автор: Оралхан Бөкей

— Редактор бағаны —

Массагетте пікір қалдыру мен блог жазу ережесі өзгерді
Массагетте пікір қалдыру мен блог жазу ережесі өзгерді

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ

— Үздік әуендер —

Нұржан Тәжікенов - "Сағыныш"
Роза Рымбаева - Алтын сағым
"Тұран" тобы - Kara jorga - people's songм
"Тұран" тобы - The swan - N. Tilendiev
"Тұран" тобы - Kaiys's weeping - poems by S. Kudaiberdiev (the epic of 'Layla and Majnun')
"Тұран" тобы - Zharapazan - people's song - poems by S. Medeubek
Негізгі / Лайфстайл / Әдебиет / Көкжиек / Мо Ян. Интернет әдебиетіне елеусіз қарауға болмайды

Мо Ян. Интернет әдебиетіне елеусіз қарауға болмайды

Мо Ян. Интернет әдебиетіне елеусіз қарауға болмайды

Мен үшін интернеттік әдебиет мүлде бейтаныс бір дүние еді, тіпті іштей оған жаулық пиғыл ұстанғанымды да жасырмаймын. Бірақ, интернеттік әдебиеттің елеусіз қарауға болмайтын құбылыс екенін ақыры мойындадым, қазіргі қытай әдебиетін тану, зерттеу мәселесі интернеттік әдебиеттен айналып өте алмайды. Егер қазіргі қытай әдебиетіне баға беруге тура келсе, интернеттік әдебиетті қағыс қалдыруға әсте болмайды.

Бір мезгілге дейін, интернеттік әдебиет пен дәстүрлі әдебиеттің арасы салқын болып келді, бейне дәстүрлі жазушылардың шығармалары ғана нағыз көркем әдебиет санатында сияқты да, интернет жазушыларының туындылары оқуға жеңіл, арзанқол бірдеңелер секілді. Дегенмен, уақыттың өтуіне байланысты, көркем әдебиет пен жеңіл әдебиеттің, дәстүрлі жазушылық пен интернет жазушылығының ара жігі бірте-бірте дүдамал тарта бастады, екеуінің арасына соғылған қабырға тамның(қабырғаның) қазір ізі де жоқ.

Там дегеннен шығады, бала күнімде біздің ауылдағы там үйлердің бірер қабырғасы қалайда мап-майда, жап-жалтыр болып келуші еді. Егер біреу өз үйінің артқы қабырғасын ақтайтын болса, бірер күн өтпей қабырға беті әдебиетке әуес балақайлардың өлеңі мен әңгімелеріне толып кететін. «Пәлен мен түген жақсы болып жүр» деп жазылса, оны махаббат тақырыбына арналған хикаят деп; ал «пәленбәй түгенбәйдің үйіне қонаққа барып, етке тойып, араққа бөгіп қайтыпты» деп келсе, оны жемқорлыққа қарсы өткір әңгіме деп біліңіз. Интернеттік әдебиеттің бостандық дәрежесі біздің бала күніміздегі мыжырайған там үйлердің қабырғасы сияқты. Әлбетте, ол қабырға бетінен әлде қайда кең және еркін, көңіл түкпіріндегі сезімді емін-еркін ақтаруға мүмкіндігі бар екенін ескергенде, екеуін барандас деуге болады.

Көп жылдан бері әдебиет оқытуы да талай талас-тартысқа тамызық болып келді. Жазушы мен ақынды тәрбиелеп жетілдіруге бола ма? Менің ойымша, жер бетіндегі университеттердың көпшілігі көркем әдебиет факультетін бекерге ашып отырған жоқ, әдебиет әуескерлерін тәрбиелейтін арнайы жазушылық курстары қаншама, қаншама адамға әдебиеттәну мамандығы бойынша ғылми атақтар беріліп жатыр. Осының өзі әдебиетте оқуға, сөйлеуге, үйренуге тиісті мазмұндардың бар екенін растайды, міне, интернеттік әдебиет университетінің ашылуының ұлтанды себебі де осы.

Дайындаған: Сұңқар Ақбоз

Сурет: cflac.org.cn 

Дайындаған: Meyirzhan Auelkhan
Қосылған күні: 14 қараша 2013, 17:30
Пікірлер
+0
14 қараша 2013, 18:15

Жастар интернетте көп отыратындықтан, оны жолға қойып, мойындау әбден дұрыс деп ойлаймын

+0
14 қараша 2013, 23:22

Жалпы япония мен кореяда интернет әдебиеті деген ұғым бар

Пікір білдіру:

Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе сайтқа кіріңіз.

Әлеуметтік желі арқылы кіру:

Соңғы аудармалар

Қайсар До Бон Сун  #7
Қайсар До Бон Сун #7

До Бон Сун – ерекше қыз. Өйткені, оның бойында тұқымқуалайтын қасиет алпауыт күшке ие. Ол тек қыздаға беріледі. Бұл қасиеті үшін өзінен ұялатын қыз қалайша барлық қиындыққа қарсы тұра білді? Оған қолдау көрсеткен кім? 

BTS - Go Go
BTS - Go Go

Топ: BTS немесе Beyond The Scene  Дебют: 2013 жыл,...

VROMANCE feat. Obroject -
VROMANCE feat. Obroject - "Ғашықпын" (Fall In Love)

Массагет сайтында жарық көріп жүрген "Қайсар До Бон Сунның" сезімге толы саундтрегін назарларыңызға ұсынамыз.