Оқи отырыңыз

Талай жан бар аузыменен айды алар, қолымен қосаяқ та соға алмас.

Автор: Мұхтар Әуезов

— Редактор бағаны —

Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!
Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ

— Үздік әуендер —

Нұржан Тәжікенов - "Сағыныш"
Роза Рымбаева - Алтын сағым
"Тұран" тобы - Kara jorga - people's songм
"Тұран" тобы - The swan - N. Tilendiev
"Тұран" тобы - Kaiys's weeping - poems by S. Kudaiberdiev (the epic of 'Layla and Majnun')
"Тұран" тобы - Zharapazan - people's song - poems by S. Medeubek
Негізгі / Лайфстайл / Денсаулық / Жаттығуларды нәтижелі қылу жолдары

Жаттығуларды нәтижелі қылу жолдары

Жаттығуларды нәтижелі қылу жолдары

Күнделікті жаттығулар жасап, спортпен шұғылданып жүрсіз. Алайда көздеген нәтижелер әлі көрінбеді. Арықтауды мақсат етсеңіз, жаттығулардың әсерін тездететін сырларды біліп жүріңіз.

Таразыға тұра бермеңіз

Спортпен шұғылданған алғашқы 3 айда салмағыңыз кемімей, тіпті көбеюі мүмкін. Бұл бұлшық еттердің "оянып", жұмыс жасай бастағанына байланысты. Олар ауырлайды, сәйкесінше салмағыңыз да өседі. Кейін ғана артық салмақ, май кете бастайды. Сондықтан жаттығуларға деген ниетіңіз кетпесін десеңіз, бастапқы кезде жиі таразыға тұрып, өлшене бермеңіз.

Кардио жаттығуларын арттырыңыз

Кардио жаттығулар арықтауға көмектеседі. Сондықтан оларды 15 минут емес, 30-45 минут жасаңыз. Жүгірсеңіз, қолыңызға гантель алып жүгіріңіз, артынан секіртпемен секірсеңіз болады. Алайда бұндай ауыр жаттығуларды жүрегіңіз сау болса ғана жасаңыз.

Плие мен  отыру жаттығуларын жасаңыз

Сан мен аяқ бұлшық еттерін жақсы жаттықтыратын плие мен жартылай отыру жаттығуларын жасаңыз. Жаттығулардың нәтижелігін арттыру үшін, қолға гантель алсаңыз болады.

Когда вы вдыхаете, начинайте опускать бедра к полу. Держите пятки, не отрывая от пола, столько, сколько возможно. Фото: Бенджамин Частин/Великая Эпоха (The Epoch Times)

Плие жаттығуы

Жаңа жаттығуларды игеріңіз

Іш бұлшық еттеріне арналған жаттығулар өте көп, сондықтан оларды жиі ауыстырып тұру қиын емес. Осылайша іштің түрлі жерлерін жаттықтырып, нәтижесінде жаттығулар жиынтығы жалпы жақсы әсер береді. Іш бұлшық еттері бір жаттығуға үйреніп қалады да, оны көп жасаған сайын, аз әсер аласыз. 

Дайындаған: Сания Аринова

Суреттер: epochtimes.ru, experto24.pl

3892 5
Рейтинг: +2

Дайындаған: Сания А
Қосылған күні: 26 ақпан 2013, 09:43
Пікірлер
+0
26 ақпан 2013, 08:53

Жаттығумен айналысып жүріп, тастап кетсең, салмағың одан әрі арта түседі дегенді естігем :roll:

+0
26 ақпан 2013, 10:19

Біздің ағай тренировкадан кейін бәріміздің салмағымызды өлшетеді... :mrgreen:

+0
26 ақпан 2013, 11:33

Жаттығудан соң отыра қалуға және жата қалуға болмайды. Жарты сағаттай су ішпеу керек.

+0
26 ақпан 2013, 16:38

отырмаса, жатпаса нестеу керек сонда?)) :P

+0
26 ақпан 2013, 12:50

еш жаттығуды қызбай атқаруға болмайды

Пікір білдіру:

Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе сайтқа кіріңіз.

Әлеуметтік желі арқылы кіру:

Соңғы аудармалар

38-параллель
38-параллель

Ел: Оңтүстік Корея Режиссер: Кан Джегю Жылы: 2004 Басты рөлдерде: Чан Дон Ган, Вон Бин Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев

Хён/ Аға/ Brother
Хён/ Аға/ Brother

Ел: Оңтүстік Корея Жыл: 2016 Режиссер: Квон Су Гён  Сценарийін жазған: Ю Ён А  Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев Басты рөлдерде: ДИО (Exo тобының әншісі) мен Чо...

Елес ерткен
Елес ерткен

Түпнұсқа атауы - Sen to Chihiro no kamikakushi Орысша атауы - Унесенные призраками Мемлекет: Жапония Жылы: 2001 Түрі: аниме Режиссері: Хаяо Миядзаки Жанры: шытырман...