Оқи отырыңыз

Өзіңе ұнаған кәсібіңмен шұғылдансаң, өз ұлтыңның туын көкке көтере алсаң – бақыт деген осы!

Автор: Асқар Жұмаділдаев

— Редактор бағаны —

Массагетте қалай блог жазамын?
Массагетте қалай блог жазамын?

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Экс-бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ
Негізгі / Бойжеткен / Сымбат / Бетке арналған Кэрол Мадджио ұсынған гимнастика

Бетке арналған Кэрол Мадджио ұсынған гимнастика

Бетке арналған Кэрол Мадджио ұсынған гимнастика

Косметолог Кэрол Мадджио беттегі және мойындағы 57 бұлшықетті тарттыратын гимнастика ойлап тапқан. Ол — пластикалық хирургияға керемет балама. Ол ұсынған жаттығуларды жасауға көп уақыт қажет емес, таңертең және кешке 15 минут жеткілікті. Жақсы нәтижеге жетудің жалғыз шарты — барлық нұсқамаларды толық орындау.

Жаттығуды бастамас бұрын төмендегі кеңестерді орындау қажет:

– Жаттығуды отырып жасаңыз. Бұлшықеттеріңіздің қалай жұмыс істейтінін көріп отыру үшін алдыңызға айна қойған дұрыс. Гимнастика әдетке айналған соң жаттығуды айнасыз да жасай беруге болады.

– Барлығын дұрыс істеп жатқаныңызға көз жеткізудің бір белгісі — бетіңіздің қызуы.

– Жаттығуды үзбеңіз, барлық жаттығуды соңына дейін ретімен орындау қажет. Сондықтан ұялы телефоныңызды сөндіріп тастаңыз.

– Әр жаттығудан соң ерніңізбен ауа үрлеу арқылы бұлшықеттерді босаңсыту керек.

– Кэрол Мадджионың гимнастикасындағы «бастапқы күйге» денеңізді қатайтып отыру қалпы жатады. Жаттығулар арасында денеңізді босаңсытып, содан соң қайтадан қатайтып, келесі жаттығуға көшесіз.

1-жаттығу: Көз астындағы ісікті кетіру

Бастапқы күйге еніңіз. Ортаңғы саусақтарыңызды кеңсірік үстіндегі қастың ортасына қойыңыз. Сұқ саусақтарыңызды көздің сыртқы қырына қойыңыз. Жоғары қараңыз. Көзіңізді сығырайтуға тырысыңыз, алайда сол уақытта саусақтарыңызбен бұлшықеттеріңізге кедергі келтіруге тырысыңыз. Бұлшықеттерді ширатуды жалғастырып, 30-ға дейін санаңыз. Содан соң босатып, осы жаттығуды 10 рет қайталаңыз.

2-жаттығу. Қабақтың іскенін кетіру

Бастапқы күйге еніңіз. Саусақтарыңызды бірінші жаттығудағы секілді қойыңыз. Бұл жаттығуда көзіңізді сығырайтпайсыз, керісінше қатты ашасыз.

3-жаттығу. Қасты көтеру

Бастапқы күйге еніңіз. Сұқ саусақтарыңызды қасыңызға параллель түрде маңдайыңызға қойыңыз. Қасыңызды бар күшіңізбен жоғары көтеріп, ал саусақтарыңызбен оған барынша кедергі жасаңыз. Максимум кернеуге жеткен кезде 30 секундқа тоқтап, содан соң босаңсытыңыз. Осы жаттығуды 10 рет қайталаңыз. 

Жалғасы бар... 

Дайындаған: Ақтоты Жапатова
Фото: vk.com
Қосылған күні: 15 шілде 2016, 11:44

Соңғы аудармалар

Қайсар До Бон Сун  #7
Қайсар До Бон Сун #7

До Бон Сун – ерекше қыз. Өйткені, оның бойында тұқымқуалайтын қасиет алпауыт күшке ие. Ол тек қыздаға беріледі. Бұл қасиеті үшін өзінен ұялатын қыз қалайша барлық қиындыққа қарсы тұра білді? Оған қолдау көрсеткен кім? 

BTS - Go Go
BTS - Go Go

Топ: BTS немесе Beyond The Scene  Дебют: 2013 жыл,...

VROMANCE feat. Obroject -
VROMANCE feat. Obroject - "Ғашықпын" (Fall In Love)

Массагет сайтында жарық көріп жүрген "Қайсар До Бон Сунның" сезімге толы саундтрегін назарларыңызға ұсынамыз.