МҰРАЖАЙ – ҒАСЫРЛАР ШЕЖІРЕСІ

МҰРАЖАЙ – ҒАСЫРЛАР ШЕЖІРЕСІ
жеке
блог

Мұражайлар – мәдени-танымдық туризмнің ең құнды ресурстарының бірі. Олар келушілерге өнер мен тарихтан бастап ғылым мен технологияға дейінгі көптеген тақырыптарды зерттеуге және білуге мүмкіндік береді.

Осы орайда Алматы облысы бойынша алдыңғы қатардағы мұражайлардың бірі - Кеген аудандық тарихи-өлкетану мұражайына тоқталғым келеді. Кеген аудандық тарихи-өлкетану мұражайы — Қазақстан Республикасы, Алматы облысы Кеген ауданында орналасқан мәдени орталық.  Мұражай- жергілікті қауымдастықтың тарихы мен мәдениетін сақтау мен таныстыруда маңызды рөл атқарады.

  Мұражай бір кездері мектеп болған ғимаратта орналасқан және аймақтың тарихы мен               мәдениетін көрсету үшін мұқият жөндеуден өткен. Мұражай экспонаттарында ерте заманнан қалған жәдігерлер, сонымен қатар жергілікті халықтың мәдениеті мен әдет-ғұрпын көрсететін дәстүрлі киімдер, музыкалық аспаптар, құралдар және басқа да бұйымдар қойылған.

 Бұл мұражайлардың негізгі мақсаттарының бірі - қауымдастық эволюциясы туралы әңгімелейтін артефактілерді, құжаттарды және басқа материалдарды жинау, сақтау және көрсету. «Кеген»  аудандық тарихи-өлкетану мұражайындағы  ең көрнекті жәдігерлердің бірі – қола дәуіріндегі жәдігерлер топтамасы. Көрмеге жақын маңдағы қорғандардан табылған  қару-жарақ, зергерлік бұйымдар және басқа да заттар қойылған. Бұл жәдігерлер аймақтың алғашқы тұрғындарының өміріне шолу жасап, олардың әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері туралы маңызды түсініктер береді.Мұражайда қола дәуірі жәдігерлерінен басқа қазақтың дәстүрлі киімдері, оның ішінде ашық түсті көйлектер мен әсем кестеленген күртешелер де қойылған. Келушілер қазақ мәдениетінің маңызды бөлігі саналатын ішекті аспап домбыра сияқты дәстүрлі музыкалық аспаптарды да тамашалай алады.Кеген аудандық тарихи-өлкетану мұражайында сонымен қатар аймақтың көшпелі өмір салтынан отырықшы өмір сүруге көшкенін көрсететін фотосуреттер мен құжаттардың көрмелерімен қоса, аймақтың жаңа тарихына арналған экспонаттар да бар. Кеген аудандық тарихи-өлкетану мұражайында сонымен қатар аймақтың көшпелі өмір салтынан отырықшы өмір сүруге көшкенін көрсететін фотосуреттер мен құжаттардың көрмелерімен қоса, аймақтың жаңа тарихына арналған экспонаттар да бар. Келушілер жергілікті экономика, оның ішінде мал шаруашылығы мен егін шаруашылығының маңыздылығымен танысып, киіз басу, кілем тоқу сияқты дәстүрлі қолөнердің үлгілерін көре алады.

Кеген аудандық тарихи-өлкетану мұражайы еліміз үшін қаншалықты маңызды екенін  және сырлы тарихпен ұштасып жатқанына куә болдым. Аудандық тарихи-өлкетану мұражайы аудан тұрғындары үшін ғана емес, Қазақстанның тарихы мен мәдениетіне қызығушылық танытатын туристер үшін де маңызды мәдени орталық болып табылады. Оның тарихқа бай жәдігерлі мен мұралары әрбіріміз үшін маңызды және құнды деп есептеймін.  

əл-Фараби атындағы ҚазҰУның доценті, Алиева Ж.Н.