Білесің бе?

Білесің бе?
жеке
блог

Білесің бе?

 

Білесің бе өмірдің қиындығын? 

Сыйын бүгін, Аллаға сыйын күнім!

Мейірімді ол-сұрасаң кешіреді,

Көп болса да, күналар жиынтығын.

 

Күмән, күдік- сеніммен таласа ма?

Жаман ойлар жақсыға жараса ма?

Жауыздықтың жан досы серігі боп,

Түкпіріне жүректің жара салма!

 

Не болса, о болсын- мұңайма,

Ең бастысы сене біл- Құдайға.

Көтере алған соң береді,

Әйтпесе тектен-тек  сынайма!

 

Көргенде өмірдің күресін,

Өзінді жақсырақ білесің.

Жасыған, жылаған шақтарды,

Еске алып бір күні күлерсің.