Бақыт

Бақыт
жеке
блог

         Бақыт

Неге көңілсізбін дейсің?

Бақыттың не екенін білмейсің!

Әлемдегі кереметті көргейсің

Айналаға күлкі сыйлап жүргейсің.

 

Өмір деген-кейде қайғы,қуаныш

Өмір деген-қайғына ол жұбаныш

Көкпардағы бәйгедей көп шабыс

Берілуге мына өмір тым алыс.

 

Бос жіберме әр минутты ботамай,

Өтер уақыт зымырайды тоқтамай.

Көңілімде көтеремін дегенде,

Жылатпасын мына өмір ботадай.