Абай атама

Абай атама
жеке
блог

                      Абай атама
Атам менің ұлы Абай
Шығарған өлең талай.
Көп өлең бізге қалдырып,
Айтқан екен бізге былай:
"Бес нәрседен қашық бол,
Бес нәрсеге асық бол,
Адам болам десеңіз".
Абай атам сөзіне
Қарсылықсыз ерсеңіз.