Құрылыста

Бүгін мен үй жұмысын бітірмедім.
Терезеден сәл алысқа көз салып ем,
Байқадым:
Арасында тірліктердің
Құрылысшы
Аязда жүр ала алмай дем.
(Соған қарап қалай ғана дүрлікпедім?!)

Бүгін көрдім қалың ағаш теңселгенін.
Далада жүргенімде достарыммен,
Айқайлады жоғарыдан тепшектегі:
- Абайла, кейін қайт та, кері шегін!
Біреу шығып,
Кран жұмысқа кіріскенін,
Жасқандым, өз көзіммен
Тексермедім.

Үйлер салып, кірпіш күйген нәсілдері.
Балға гүрсі -
Жұтқан жүрек дүрсілдері!

 

 

Фотосурет www.glavnoe24.ru парақшасынан жүктеп алынды.



Бөлісу: