Кокос тәжірибесі (видео)

Кокос - тропикалық жемістердің бірі. Оның қабығынан әртүрлі бұйым, ал майынан теріге күтім жасауға арналған кремдер дайындалады. Кокос шырыны әлемдегі ең құнарлы сусындардың қатарына жатады. Алайда оны біреулер ұнатса, екіншілері қаламайды. Массагеттік әріптестеріммен кокос шырынының дәмін көріп, тәжірибе жасадық. Сайт тілшілерінің бірі кокос дәмінің тәттілігін айтса, ал кейбіреулері көңілінен шықпағандығын жасырмады. Толығырақ төмендегі видеодан көре аласыздар. 

Cурет: Massaget.kz