Мәңгі өмір

Мәңгі өмір
жеке
блог

Күн шуақ
Өмір қызық тым-ақ
Жаңарып, жаралып,
Бәрі қайта тумақ.
Жаңғандай үміт шырақ,
Бірақ,
Тағдырдың бәрі сынақ.

Түн түнек,
Бір үнмен, бір жүрек,
Барлығы бір тілек.
Келген кетпек,
Кеткенен соң,
Болмайды қайта келмек.

Түн кетер.
Күн оралар.
Дүние мәңгі.
Мәңгі өмірді,
Адамдар етер мәнді.
Бірақ,
Мәңгі өмірде,
Адамзат тұрмас мәңгі.