Оригами өнерінің үздік туындылары

Оригами жапон елінің ұлттық өнері болып табылады. Ол – ежелден бері келе жатқан қағаздан әр түрлі мүсін жасау өнері. Оригамидің ең қарапайым түрі шаршы пішінді қағаздан жасалады. 

Оқи отырыңыз: 

Қытай мен Гонконгты жалғаған ерекше көпір

Арал-көпір туралы бұрын-соңды естідіңіз бе?

Головкин бір жыл ішінде қанша табысқа кенелді?

Суретші өмірінің 10 жылын үңгір қашауға жұмсады

Сурет: mixstuff