А й с а н а !!!

А й с а н а !!!
жеке
блог

Қасиетті жұмада,
Азан шақырып жатқанда,
Таңмен бірге туылған,
Қызым менің Айсана!

Ай жұлдызы оңынан,
Туып жүрер әрқашан,
Саналы қыз болсын деп,
Ниет қылам Алладан!

Биыл маған 3 саны,
Ерекше болып тұрғаны,
33ке келгенде, 3 баланың әкесі,
Бойымда қуат болғаны.

Құрсағында тоғыз ай,
Көтеріп жүрген қиналмай,
Бәйбішеме рахмет!
Қыз сыйлаған моншақтай.

Өмір берсін бәріне,
Көп көрмесін әзірге,
Қазағымның қарасын,
Көбейтермін әліде.

16.09.2017
©Шиелінің жігіті

#Shieliman #Шиелініңжігіті #Өлең