Барасың қайда бала шақ?!

                                          Барасың қайда бала шақ

Ең бақытты кезің,

Балалық шағың екен.

Зымырап уақыт өтсе,

Арман боп ол да қалады екен.

 

Алаңсыз ойнап, күлген шақ,

Қайғысыз, мұңсыз жүрген шақ.

Қапыда қалып барады-ау,

Алыстап менен барасың қайда бала шақ?!

 

Алыстап менен барасың қайда бала шақ?!

Өзіңмен ойнап құмарым менің қанған жоқ.

Жанымда тағы жүре тұршы,

Менің айтарым саған әлі таусылған жоқ.

 

Балалық щақ мені тастап кеттің қайда?

Бірге шықпай менімен биік шыңға.

Іздеп табарсың енді кімді

Жүрегінде жыр болдың барып қай ақынға?"



Бөлісу: