Мен жауап іздеймін...

Мен жауап іздеймін

Аспаннан көктен де,

Мен жауап іздеймін

Қиналып кеткенде

Мен жауап іздеймін

Өзгеден

            бақыттың бейнесін көргенде

Сөзіңнің әр жолы жанымды тербеген,

Елжіреп жүрегім көз жасым көлдеген.

Мөлт еткен жанарым

Ешқандай зұлымдық көрмеген

Неліктен жылайды сендегі сөздерден

Ерекше жылулық сезгенде...

Мен жауап іздеймін

Жүрекпен сезгенде

Сенбеймін, сенбеймін

Мендегі сұлулық өзгеден табылмас дегенге...

 



Бөлісу: