Қиын-ақ..!

Тамсаңдырып қоюшы едік көкті біз,

Суықтығын кірмей жатып төкті күз..

 ..Сені көкке көтеремін деп алып,

Мені жарға жықтыңыз да, кеттіңіз!

 

 Махаббаттың шыңырауы ,парқы- мұң!

 Мұңдылықпен өтіп жатыр әр күнім.

 Бүгін..тағы жүрегімді жылатсаң ,

 ..Сен күнәға батпайсыз ғой алтыным!

 

 Өмір жайлы ойламайтын-ой айып!

 Біздер бәрін қара түске бояйық!

 Мейлі, бірге жүрмей-ақ та қояйық,

Сосын.. өмір сүрмей-ақ та қояйық!

 

Көздің жасын тұман оймен бұлармын,

 Білесің бе?! Бұған тағы шыдармын..

 ..Бірақ, сенсіз көзімді ілсем егер,

 Ауру болып оянатын шығармын.

 

Қиын-ақ..!

 

Ақгүл Айдарбекова



Бөлісу: