Аралым ашылмаған...

Аралым ашылмаған...
жеке
блог

Сүйгелі...
Сезімнің саған деген құлқы күшті,
Басымнан бақытымның бұлты ығысты.
Жүрегімді өртеген ыстық жалын
Жанымды түртіп ұшты.

Жүргеніммен...
Құмар күндер құнымды езіп мүлде,
Шашам кімге мұңымды?
сезіп күлме!
Дал - дал болған шағымда оятам деп
Әлде сен кезіктің бе?...

Мейлің енді...
Әсер етпес түссе де жасын маған,
Түндер қайда жанарлас, жас ұрлаған.
Жүрегімнің түбінде жатсың, жаным-
Сырлар бүгіп, аралдай ашылмаған...

Дастан  Қастай