Құрбыма

                          Қызықты сәттерімнің,

                          Бақытты күндерімнің

Куәсі болғаның үшін

Жанымда қалғаның үшін

Мен сені бағалаймын.

                          Керемет кездерімді,

                          Әдемі естеліктерімді

Өзіммен бөліскенің үшін

Жанға жылы істерің үшін

Мен сені аялаймын.

 

P.S. Нағыз дос уақыт өте келе отбасының бір мүшесіне айналады. Дос қадірін білген жан ғана нағыз дос таба алады.



Бөлісу: