Бауыржан Момышұлына арнау.

Бауыржан Момышұлына арнау.
жеке
блог

Бауыржан Момышұлы.

Момышұлы текті бабамсын,

Биікке көтерген ел намысын.

Не жанбайсың,күймейсің атам,

Алатаудай алып жырымсын.

 

Байтақ елімнің қыранысын,

Асуларға ұшар тұлпарымсын.

Ұлы Жеңіс туын желбіреткен,

Халқымның қайсар қаһарманысын.

 

Момышұлы деп өлең жазам,

Бар жаһанға батыр ұл деп жар салам.

Ұланғайыр жерінің қазынасы,

Бауыржандай батырменен мақтанам.

 

Өр тұлғалы халқымның жүрегісін,

Атамекенімнің алтын тірегісін.

Ұлтымның асқақ бедері,

Азат елдің таусылмас тілегісін!

Досмұхамбетова Еркежан

Семей қаласы