*** БҰЛ ЕЛІКТЕУ ҚАНҒА СІҢГЕН ӘДЕТ ПЕ?!***

Бұл еліктеу қанға сіңген әдетпе
Еліктегіш боп барамыз әр елге!
көілдерді бұрар түрлі нәрсемен
Батысың бар, бар шығысың және де!

Батыс жылдам ән салды деп эфирде
Рэп келді біздің мынау елге де!
Шеттен енген фильмдерді көп көріп
Жастарымыз сүйісіп жүр көшеде!

Сериалын көріп кәріс елінің
Шашы өсті бірден қазақ ерінің!
Хит TV-данкөп көретін батысты 
Мини юбка киіп жүр ғой келінің!

Қалай ғана тұра аласың таң қалмай
Модасы да бізді билеп алғандай!
Жастар киді галифее шалбарын
Бұттарына жіберіп қойған баладай!

Таң қаламын, таң қаламын бұл қалай
Көшіп қайда барамыз біз аңдамай!
Сырға тағар мұрын тесіп қыздарда
Жіп байлап-ап жетектейтін бұқадай!

Мұрын емес - тілін, кіндік, кірпігін
Тесіп жатыр еліктегіш әр қызы!
Еліктеймін деп өзгеге әйтеуір
ТЕСІЛМЕГЕН жері бар ма шіркіннің?!

Қайран атам мүлде аузына татпаған
Арақ қазір қымбатырақ ЗӘМ-ЗӘМнан
Бас қосылып бірер жарты ішпесе
Қазағымның дұрыс таңы атпаған!

Қолы жетпей жүрседағы азатқа
Бұрын бұндай болмаған еді қазақта
Азаттықта өмір сүрген бұл кезде
Намысымыз айналғандай мазаққа!

Арғы бабаң Абылай хан, ер Қасым
Біз солардың ұрпақтары болғасын!
Ұстайықта биік етіп намысты
Еліктеуді қысқартайық құрдасым!

Уалиханұлы Батыл!
2012жыл!

// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "massaget.kz"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e

// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "massaget.kz"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e

// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "massaget.kz"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e



Бөлісу: