Жанардан жас тамып...

Жанардан жас тамып...
жеке
блог

Жанардан жас тамып,

Баяғы өмірде басталып. 

Өткізген күндер қаншама 

Шерімді түнге ақтарып...

Мұңға орап жүректі,

Күнімді түн етті...

Бақытқа лайықты ем

Қайғы əкеп тағыда 

Жанымды жүдетті.

...Қаталсын,осы,тағдыр -ау?!

Сенін де ойын,

Жаралы жүректі жаралап 

Уайымсыз күйде қалдырмау.

Жамармыз қай жыртықты? 

Жабармыз қай тыртықты?

Қамшылап...қамшы-ғұмыр да

Саналы сенімді 

Жаралы сезімді үркітті...

 

Авторы:Əйгерім  Шерияздан