Кезіккен бе тамшы мұң маған ғана?

Кезіккен бе тамшы мұң маған ғана?
жеке
блог

Кезiккен бе тамшы мұң маған ғана?

Жүректі алдаймын...

"Сенде бiр күні ұмытарсын" алаңда ма...

Бәрі жақсы, тек қинайтын

Жүректі сыздатар жарам ғана.

Оңаша серуендеп келем шабыттың ауылын.

Қуана қарсы алам нөсерлi жауынын.

Өмір өзi өткел ғой, ағыстары шатасқан

Өткеруге дайынмын найзағай, дауылын!

Күйемiн , бiр жанды сүйіп қалып...

Жүремін ,өзiмнен- өзiм тұйықталып.

Осы өмірiм өзiме ұнайды,өкпем жоқ

Ашылмайды қабағым тұйық қалып...

Ой тiзбегi санамда сұрыпталып,  

Мұң сыйлайды...түсі суық тартып.

Жүрегімді айнытып жiбердi-ау

Ғашықтық торына құрықталып...


Авторы:Əйгерім Шерияздан