Күзге ғашық қыз едім...

          Қымбатты достарым, міне, бір жылдай уақытқа таяп қалды Сіздермен біргемін. Бүгін Сіздерді "Алаш айнасы" сайтында жарияланған "Күзге ғашық қыз едім..." атты өлеңдер топтамамды оқуға шақырамын. Уақыт тауып оқитындарыңызға алдын ала рахмет!

                                                                                                      Құрметпен: Жұлдыз Бейсек. 



Бөлісу: