Әке туралы

Әке туралы
жеке
блог

«Бала» десе жүрегі елеңдеген,

Алақанда аялап мәпелеген.

Тәй-тәй басып жүгіріп, жығылғанда,

«Орныңнан тұр, көтер басты, балам», - деген.

 

Асқар тауың, тірегің өмірдегі,

Ырысың ғой үйіңнің төріңдегі.

Қатал болып көрінгенмен бейнесі

Мейіріммен тулап жатыр жүрегі.

 

Ақ үмітке байлап арман-тілегін,

Түсіне алмас ешкім әке жүрегін.

Жатсаң-тұрсаң Алладан жалбарынып,

Жанұяңның амандығын тіледің.

 

Жүрегіңе көп қой әке түйгенің,

Көп болды ғой қайғырғаның, күйгенің.

Балаң үшін фәнидегі жалғыз бақыт –

Әке сенің аман болып жүргенің.