Сіз келіп құшасыз ба сағынып?..

 Осы менің бет-бейнем:
Қандай жақсы 
Жапырақтай қурап, шөлдеп кетпей мен,
Жаңбыр асты жылап тұрмын:
Ұмытқан 
Сізді мүлде бұ дүниеде кешпей мен.

Жүрегіме махаббаттан у толып, 
Ұшпаған соң бу болып,
Жаңбыр асты жылап тұрмын – 
Сағынышым
Тал бойымнан ағатындай су болып.

Жаңбыр асты жылап тұрмын
Бұл жылаған тұсымда:
Тамшылары бұлттардың 
Билесінші кірпігімнің ұшында

Аспан – менің шаңырағым,
Дала – менің төсегім
Ешкім өліп сүйе алмаған жүректі
Сүйші, жаңбыр,
Мен жолыңа төседім.

Жаңбыр асты жылап тұрмын
Бұлт жасына малынып,
Тамшылардан алқа, сырға тағынып
Жаңбыр асты жылап тұрмын 
Сіз келіп
Құшасыз ба сағынып?..


Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.


Бөлісу: