Халімді кім түсінер?..

Халімді кім түсінер?..
жеке
блог

Халімді кім түсінер?
Тұнжыраған аспандай ажарымды, 
Жасқа егілген гүлімді,
Ғазалымды,
Күте –күте кірпігім сирегенін,
Терезе алдындағы ажалымды.

Күлдім деп күлкі сұрап отқанымды,
Сені іздеумен, сүюмен тоқтарымды...
Күн бойы көрінбесең – ғасыр жоқтай,
Үстеліңе отырып жоқтарымды. 

Халімді кім түсінер?
Қара түнде мұң ішіп азатыным - 
Сол арудың есімінен де қашатыным
Сен ол жайлы айтқанда,
Бір сұлудың 
Жүрегімде жылап өлең жазатынын.

Қызғаныш оты өртеген жүрегімді
Түсініксіз халімді... күлем – мұңлы
...Жапырақ, неге жылап жатсың үнсіз
Саған айтқан едім ғой тілегімді?!

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.