Бар әлемді қорғаймын мен Сен бар деп...

Бар әлемді қорғаймын мен Сен бар деп...
жеке
блог

Көшіп алғым келді сенің көзіңе

Сезімдерім сыймаған соң өзіме

Тастай салып алапат бір күй кештім

Бұл басымды – бір шоқ гүлдей төсіңе.

 

Сылқым дүние, 

Сыңсыған түн,

Сынық күн,

Сылдыраған судай жүр-ау күліп кім?

Көңіліме күзін тартқан әлемді

Құшағыңа оралған шақ ұмыттым.

 

Кінәларын,

Күнәларын - 

Жалғанның 

Бұ дүниеге қалыңдатып салған кім?

Бояй алмай қалған мені Суретші

Жүрегіңе тамшыдай боп тамған түн.

 

Жаныңда боп, жақұттаймын не керек?!

Ақ қар - көңіл, өмір - әппақ көбелек.

Бар әлемді қорғаймын мен Сен бар деп

Қанатыммен мөлдір өлең себелеп.

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.