Өлен Шумақтар!!!Сезім

Өлен Шумақтар!!!Сезім
жеке
блог

Сен жайлы ойламау үшін жүрегімді

жулып тастауым керек,

Іздесе егер жанарым,

Кірпігіммен жабамын,

Егер тілім есімінді атаса,

Ошір деймін үнінді,

Егер жүрек желбіретсе жалауын,

Қандай дауа болмақ екен бұл тілге,,,

Онын тілін қалай жұлып аламын,

Жүрек тілін жұлып аламын,

Жүрек тілін жұлып алу мүмкінбе?!!!

Авторы!!! Қожағұлова Ақмарал,,,