Түн келсе ұшам қалықтап тағы...

Түн келсе ұшам қалықтап тағы...
жеке
блог

 Түн келсе

Ұшам қалықтап тағы
Қара аспан – қанаттарымдай
Қаладағы өктем жарықтар... бәрі...
Жолыңа қаратқанын-ай...


Білмеймін неге сор ғашық еді,
Балапан күннен шер - көшем
Жұлдыздар менің көз-жасым еді,
Тамады енді, келмесең.


Кері кететін қадамдарымды-ай,
Кетпегем неге қар болып?..
Сүюге сені жаралғанымды-ай,
Көруге тіптен зар болып.


Өзіңе, айтшы, күлкімін неге?
Үркемін бір түп сенімнен
Қоштасам тағы бұл түніммен де,
Ай үзіп кірпіктерімнен.

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.