Құдай-ау қандай еркек неткен

Құдай-ау қандай еркек неткен
жеке
блог

Сен кірдің өміріме жұлқынып,
Айқындап өмірдің шындығын.
Ойларым жарқырап, жүрегім арқырап,
Махаббаттан да көрмедік бір тыным.

Бейкүнә көз салудан басталып еді,
Өзіңсіз өмірімді елестете алмаймын енді.
Сен сиқырлысың, сен басқа әлемненсің,
Сен менің қиялымнан ендің!

 

Құдай-ау, қандай еркек неткен,ұл сүйгім келеді сеннен.
Қыз да тауып беремін тіпті, айттым, бітті, бітті!
Құдай-ай, қандай еркек неткен,ұл сүйгім келеді сеннен.
Қыз да тауып беремін тіпті, айттым, бітті, бітті!


Әлемде әсерлі,әдемі сөздердің барлығы,
Сезімімді жеткізуге шарасыз.
Бұрынғыдай жыламаймын дауысым қарлығып,
Емдейсің уақыттай, жүректің жарасын.

Білемін,сүйетініңді мені әрдайым!
Әйел құлпырады, аялаған сайын.
Сен сиқырлысың,сен басқа әлемнен келдің,
Сен менің қиялымнан ендің!

  қ-сы

Джонни Деп, Бред Пит қосындысындайсың,
Сен телефонымдасың, сен осындайсың.
Сен сиқырлысың, сен басқа әлемнен келдің,
Сұрақтарыма сеннен жауап таба білдім.

Құдай-ау қандай еркек неткен!
Құдай-ау қандай еркек неткен!

қ-сы