Сені сүйемін дермін...

Сені сүйемін дермін...
жеке
блог

 Саған ап бара ма?

Бір үміт жолдарымдағы

Мен деп ән сала ма?
Раушандар қолдарыңдағы
Сүйем бе дегенде сағымды құшақтап
Сор қалыңдады...
Аймен адастым,
Түннің түнеріп түсімен
Cені ойладым тағы...

 

Белгісі дейсің,
Жапырақтай қорықсам ненің?!
Сен шын сүймейсің...
Адастырды-ау торықсам сенім 
Сен өзгемен күлгенде өлермін тағы…
Соны ұқсаң дедім
Күндердің күнінде
Мазасыз шақтың бірінде
Cаған жолықсам дедім

 

Түбіне кім бойлар?
Мұңыма ие күндердің
Сен ғой деп кім ойлар?
Себебі... киелі үндердің...
Сұраса,
Жағасына өмірдің мұң болып
Түйрелдім дермін...
Осы ма шер деген?
Өліп те ең соңғы демменен
Сені сүйемін дермін.

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.