Жанымда жоқсың...

Жанымда жоқсың...
жеке
блог

Жанымда жоқсың...
Жабырқап және мұңайдым 
Жанымнан жаңбыр ақ парағыма құлайды 
Түн басып кеткен төңіректің бәрі тып-тыныш 
Жұлдызын төгіп ай иығымда жылайды.

Жанымда жоқсың 
Түсімде... оны қайтейін?! 
Мекендеп жүрмін жаспен сыланған қайғы үйін 
Мәңгілік ұйықтап кеткім келеді сен жоқта 
Көзімнің алдын торлаумен шатты жан күйің

Жанымда жоқсың... 
Кімдерден сұрап іздеймін? 
Кімдерден сұрап сен мені қашан іздейсің?!. 
Жапырақ жүрек ауыртты албырт жанымды 
Сағыныш өртеп сыңсытқан мынау күз кейпім

Жанымда жоқсың 
Несіне үміт үзбеймін?
Қырық құлаш шашқа жасымнан моншақ тізбеймін 
Жаныңды таппай, жанарыңды таппай жып- жылы 
Дауылды күнгі жапырақтайын билеймін

Жанымда жоқсың 
Несіне аңсап сағынам? 
Несіне салам келер деп сені тағы да ән. 
Арманым менің аман жүрсеңші әркез деп 
Айменен бірге арманда қалып аһ ұрам.

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.