Жүректі тыңдаңдар...

Жүректі тыңдаңдар...
жеке
блог

Жетеді қараңғы өмірдің 
мұңдары, сырлары санамда
Жыртығын жамамай көңілдің
жарасын жазыңдар адамдар!

Қиынға қырынан қарамай
Жаныңыз ашысын қоғамға
Ақылды жоғары санамай
жүректі тыңдаңдар одан да!