Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!

Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!
жеке
блог

Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!

Мына заман бәйгедей жарысқанда,

Мына жұрттар заманмен алысқанда,

Мен жүрмін дара бөлек көпшіліктен!

 

Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!

Жұмыстарым қат-қабат қабысқанда,

Қазір айттым ұмыттым,

                                   намыстанба?!

Ұмытқанды жабамын өтірікпен!


Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!

Мына дертім шаршатты жарысқанға,

Балапаны айналып арыстанға

Жеп барады ішімнен ептілікпен.

 

О, Тәңірім қондыршы құптылықты ем!
О Тәңірім!

              Қондыршы,  құптылықты ем!