Қиналмай ерте тұру әдісі

Қиналмай ерте тұру әдісі
жеке
блог

Студенттер арасында сабаққа, жұмысқа жалпы өмірден кешікпей жүру туралы тәрбие сағатын өттік. Студенттерге бүгінгі екінші рет қайталанған жағдай, ертең әдетке айналатыны және оның сабаққа ғана емес, өмірімізге әсері барын талқыладық. Кешігудің әртүрлі жағымсыз жақтарын айта келіп, оған ерте ұйқыдан тұрмаудың бірден - бір әсері барына келіп тірелдік. 

Тұрақты ұйқы режимі: ұйықтап, күн сайын бір уақытта, тіпті демалыс күндері де тұрыңыз. Бұл сіздің ішкі биологиялық сағатыңызды реттеуге көмектеседі.
Ұйықтар алдында дайындық: ұйықтар алдында бір сағат бұрын экрандардан көгілдір жарықтан аулақ болыңыз, себебі бұл ұйқы гормоны мелатонин өндірісін бұзуы мүмкін. Кітап оқу немесе ұйықтар алдында медитация жасау демалуға көмектеседі.
Кешкі рәсімдер: ұйықтар алдында босаңсытатын атмосфераны құруға тырысыңыз: жылы ванна қабылдаңыз, тыныш музыка тыңдаңыз немесе жеңіл созылулар жасаңыз.
Ұйқы ортасы: жатын бөлмеңіздің жақсы ұйқыға ықпал ететініне көз жеткізіңіз. Матрас пен жастықтар ыңғайлы, ал бөлме салқын және тыныш болуы керек.
Мотивация: ерте тұрудың себебін табыңыз. Бұл таңертеңгі жаттығуларға, үздіксіз жұмыс істеуге немесе күнді бастамас бұрын жеке өмірге уақыт болуы мүмкін.
Таңертеңгілік әдеттер: дабылды төсектен алыс қойыңыз, сонда оны өшіру үшін тұру керек. Көтерілгеннен кейін бірден біраз жаттығулар жасаңыз немесе ақыры ояну үшін салқын душ қабылдаңыз.
Біртіндеп: қажетті тұру уақытына жеткенше күн сайын 5 минут бұрын тұру уақытын біртіндеп ауыстырудан бастаңыз.