Менин кателигим

Менин кателигим
жеке
блог

Салеметсиздерме!Менин есимим Аяжан.Расын айтсам бул сайтка коп уакыттан бери киремин бирак калай блог жазу керектигин былмейды екенмин.дегенменде окыган баяндамалар да окигаларда оте тамаша жеткизилген.Оте керекти дуниелер мен кызыкты такырыптагы хикаялар сонымен катар пикирлер бар.менин бугинги сыздерге айткым келетин басты маселе омирде кателеспейтын адам жок былемиз бирак сол кателиктерден сабак ала былу керектигин айткым келеди.Кыскасы мен 2016да турмыс курдым.Ол адай мен конырат едим.Биз уйлендик бари керемет еди.алайда енем мени жактырмаган екен бул куаныш узакка созылмады.Себеби адайлар коныратты жактырмайды. енем мени алуына карсы болган бирак менин киеуым унататынын айтып уйленемин деп бас тартпаган.Алайда ол кезде жасаган исимен кейын жасаган иси 1 бирине мулдем сайкес келмеди.Себеби Киеуым уйден шыгармай окуыма жыберми ата анаммен сойлестырми койды.муншалыкты жагдайга жететинди анасы не айтканын былмимын.бирак содан кейын басылатын шыгар деп едим ол ушыктырып жыберди.басына туспесе ешким тусынбеси анык дегенменде кишкене болсада ышым босап калар деп жазып отырм.мен толык ойымды жинактап жазайын десем ине жыпке тизгендей болып кетеди сондыктан кыска жеткизип отырмын.Осылайша арамыз суып кетти кунде урыс жок жерден шу шыгарылып киеуым мени алып 3аптадан кейын ура бастады теуып тастайтын мен жылап ауырып отканда козин аксын деп маган жиыркенишпен карайтын.уйдын есигин иштен култтап килтти алып ал шык бар кет деп мени мазак ететин.Мени осыншама халге жеткизетинди саган нестедим мени уруга калай киясын булай таякка киятын болсан неге анана карсы шыгып алдын саган тен емес екенмин неге мени мунша хорладын дегенде кайталамайтынын айтып кеширим сурайтын бирак ертенине кайталанатын.енемде арамызга араша тусе коймайтын керисинше сол киси жок нарсени бар кылып ортада от салып отыратын.киеуымды анасына карсы коймайын деп аузымды ашпай журдым сонында таяк озиме келип тиды.енем кунде маган сени куып жыберип адай келин аламын дитын осылайша менинде шыдамым жетти ата анамда ыздеп келди алдыларынан когерген ысып кеткен бетиммен кутип алдым.Оларды уятка калдыргым кемиды бирак мен булай омиримди жалгастырсам менин омиримди тозакка айналдырар еди.Балалы болмай жатып кетиын деп шештим.1урган адам ари карай кушеймесе коймайтынына козим жетти.ата анам озин шеш дегенсон мен кетуды жон кордим осылайша омиримнин бари куртылды.Бари жассын але омирин алда дейды сонда да коп адам турмыстан кайтып келгенсон томен санайды.Сондыктан кыз балдарга шын журегиммен бергим келетин советим ешкашан шалыс кадам баспаныздар бир бирин суйсе бари болады деген соз жалган ата ана келисими болмай ештене де шешилмейды канша дегенмен анасы созин жерге тастай алмайды ана айтеуыр бир озине каратып алады.Омирдеги нагыз маскара бул кулау емес омирдеги нагыз маскара бул кайта орнынан турмау деген екен .сондыктан аркашан ари карай талпынуга кулшыныстарыныз мыкты болсын.Омир суру ушын озгере былу керек деген Назарбаев атамыз сондай ак менде озгердим.Бакытты болуга талпынып оз тенимди ыздеп журмин.Сыздермен бирге болган мен Аяжан Алпысбаева.Маган пикирлеринизди былдырсениздер куанар едим. кате болса кеширим сураймын себеби 1ши рет жазып отырмын.РАХМЕТ!!!

Толығырақ: https://massaget.kz/blogs/add/?
Материалды көшіріп басқанда Massaget.kz сайтына гиперсілтеме міндетті түрде қойылуы тиіс. Авторлық құқықты сақтаңыз