ҚР суперкубогі - финал

ҚР суперкубогі - финал
жеке
блог

2021 жылғы Қазақстан чемпионы "Тобыл" мен өткен маусымның ұлттық кубогының иегері "Қайрат" сәрсенбі күні Елордада ҚР Суперкубогына таласты. КПЛ-2022 турнирінде де осы екі клубтың командалары медаль алуға таласатынына күмән жоқ, сондықтан көктемнің екінші күнінде жүлде үшін дау-дамайға қарсы тұру белгілі бір қызығушылық тудырды.

Және көзқарас, мойындау керек, өте қызықты болды. Кездесудің алғашқы минуттарынан бастап" Тобыл"," Қайрат " Кубокты және оның жеңісіне ілесетін жүлделерді оларға бей-жай қарамайтындығын көрнекі түрде көрсетті. Сонымен қатар, кездескен командалардың тәлімгерлері бір-біріне қызықты тактикалық шешімдер ұсынды. Мәселен, қостанайлықтардың сол жақ қапталында шабуыл тобының ойыншысын барлығы көріп үйренген новобранец Владислав Васильев ойнады. Алматылықтар іс жүзінде Айнадай жауап берді — Еркебұлан Сейдахмет олардың оң жақ жиегінде күтпеген жерден ұқсас функцияларды орындай отырып жүгірді.

Әрине, екі жақ та көптеген техникалық некеге мүмкіндік берді — бұл матч футбол маусымының басында өткенін ескере отырып түсінікті. Сонымен қатар, ешкім ақымақты ұрып-соғуға немесе нөмірді алаңға шығаруға тырыспаған сияқты, бұл кейбір оптимизмді оятады.

Матч барысына және var төрешілеріне бейне көмек жүйесін енгізуге өз үлесін қосты. Рас, ол жекпе-жектің барысын сәл кешіктірді, бірақ ол төрешілердің қателіктерінің ықтималдығын едәуір азайтты. Екінші жағынан, ойыншылар өздерін де, қарсыластарын да аямайтын ел чемпионаты аясында қандай да бір іргелі дуэль айтарлықтай жалғасады деп күтуге болады... Нәтижесінде матчта 11 метрлік екі соққы тағайындалды, дегенмен Хосе Канте айып алаңында допты өз қолына алған кезде үшінші орын алуы мүмкін. Бұл ретте төреші бір пенальтимен шектелгенге ұқсайды... Енді Ұлттық турнирлер ойындарында 11 метрлік айып соққыларының күрт өсуін күтеміз.

Жалпы, "Тобыл" өзіне таныс, одан күткен футболды ойнады. Хавбеки допты шабуыл сызығына жеткізумен толықтай күрескен, алайда Игорь Сергеев қандай да бір себептермен командалық ойыннан шықты. Бірақ оның орнына алаңда Айбар Жақсылықов пайда болған кезде, ретке келтірілген тетік бірден нәтижелі іске қосылды. Серікжан Мужиков бұл эпизодта, әрине, жай ғана тамаша болды — соққы үшін тамаша мүмкіндікке ие бола отырып, айналадағылардың бәрін солай жасайтынына сендірді, ал өзі гол соғудан гөрі гол соғуға болмайтын бір клубқа осындай допты домалатып шығарды. Өз кезегінде, қайратшыларда шағын жауһар туындыны Жоао Пауло орындады. Рубен Брижиданы тесіп өткен кезде "Тобыл" алматылықтардың қақпасын алуы да әдемі болар еді — бірақ онда "Қайрат" пен Данил Устименко үшін штанга ерлікпен ойнады.

Жалпы, 2022 жылғы футбол маусымының басталуы Қазақстанда сәтті өтті деп айтуға болады. Суперкубок үшін ойын қызықты әрі тартысты өтті. Екі команда да алаңда біріктіруге тырысты және бұл процесті еліктеудің орнына не ойнау керек. Қарсыластардың ойыншыларының іс-әрекеттерінде қызықты сәттер болды, олар қыста жаңа жетістіктер әкелуі мүмкін, сол жерде және өткен жылы таныс болған. Ең бастысы, есепті қарсыласудың нәтижесіне бей-жай қарамады. Және бұл, әрине, қуанта алмайды.

Енді Қазақстан чемпионатында да қызықсыз болмайды деп үміттенеміз. Жақсы жол, футбол маусымы-2022!