Түркі империясының мұрагерлері

Түркі империясының мұрагерлері
жеке
блог

Қазіргі таңдағы салалардың дамуына байланысты түркі өркениеті жайында ақпараттар да көп.Сонымен қатар бізге қалдырып кеткен мәдени мұралары да жетерлік.Жалпы айтатын болсақ әр дерек әртүрлі сипатқа ие болғанмен,мұралардың бәрін біріктіретін зат – олардың тарихи маңызы.Ежелгі қазақ мәдениеті деп айтып бастағаннан-ақ біз түркілер жайында сөз қозғаймыз.Не себептен?

Қазіргі қазақ мәдениеті-сол кездегі түркі өркениетінің жалғасы.Сол себептен де бұл екі ұғым бір-бірімен тығыз байланысты.Оған бірнеше дәлелдер келтіре аламыз,мысалы біздің мемлекеттік туымызда көктүріктердің көктәңірін еске салатын көк түс пен тәңірліктің белгісі саналатын күн бейнелеген. Тағы бір қарапайым мысал:біз өз мемлекетіміздің белгісі ретінде Түркі мемлекетінің белгісі шаңырақты қолданамыз.Нақтырақ ол елтаңбамызда бейнеленген.Ал енді руханятқа келетін болсақ,сол кездегі түркі мемлекетінің шаруашылықтағы,тұрмыстық жағдайдағы ерекшеліктері қазақ мәдениетінің бастауы болды.Оған дәлел- көшпенді өмір салты.Өмір сүрудің бұл дағдысы елімізде қалаларға қарағанда ауылдарда сақталды.Әлі күнге дейін маңызын жоғалтпады.

Қорытындылай келе айтарым,Түркі империясының асыл мұралары- біздің тарыхымыздың баға жетпес қазынасы.Оның маңыздылығын сақтап,түсіну және де келесі ұрпаққа тапсыру мына біз тек қазақтарға ғана емес күллі түркітілдес мемлекеттерге тиісті борыш.Осыны есте сақтағанымыз жөн.