Жас депутат не істеуде?

Жас депутат не істеуде?
жеке
блог

Жас депутат не істеуде?

Қаламыздың жастары мен белсенділеріне арналған 2017жылы Қыркүйек айынан бастап Семей қаласының жастар мәслихатының депутаттары арнайы ұйым ретінде халыққа , жастарға жұмыс істеу мақсатында құрылды. Сайлауда жастардың қалауымен басым дауысқа ие болған жас депуттатарымыздың алдына қойылған міндеттері мен талаптары алғырлы жастармен ұжымдасып түрлі ресми іс-шаралар өткізіп , қоғамның түйіткілді мәселесінің түйінін мінберлерге жеткізіп түйінін шешу. Семей халқының мұңын шағып , қызық пен қуанышына қатар қуанатын жастар депутат саны қаламыз бойынша 42 депутат ресми түрде тіркелді.

Қаламызда жас депутаттар қоғамға керек па ? Санынан гөрі сапаға қаншалықты мән берілуде?Айта кетерлігі бүгінгі таңдағы сайланған жас депутаттар аз ғана уақыттың ішінде қоғамда болып жатқан мәселелерге назар аударып , қолынан келгенше проблемаларды шешуге ат салысуда. Мысалы: «Болашаққа нық қадам», «Латынға оралу-заман талабы», «Діни экстремизм тақырыптарында кездесулер , «Алтын күз мерекесіне орай құттықтау лектері , әнші Роза Мұсаның концертін жүргізуге ат салысып, «Барлығы өз қолымда атты» тренингтер және де үш күнге созылған «Шын жүректен» акциясын өткізді.Акция мақсаты : ата-ана қамқорынан жырақ қалып балалар үйінде тәрбиеленіп жатқан балаларға қуаныш сыйлау, бір сәтке болсын бақытқа кеңелту. Жұлдызды көк аспан астында терезе түбінде телміріп «жақындарым қайда менің»- деген,сәби балаларымызды көріп ішің қынжылап, бауырың бүлінгендей күй кешесің.Белгісіз жақын жандарына жаны құмар жас жеткіншектерімізге арналған түрлі іс-шаралар ұйымдастырып , пайдалы тренингтер өткізіп , жүрек жылытарлық лебіздерімен жақсылық жасап жүрген депутаттарымыз жетерлік. Атап өтер болсам: Қаламқас Әкімбекова, Досмухамбетова Еркежан, Маликова Азамат, Социалов Төрегелді, Төлеуқадыров Ерасыл, Есболатова Балнұр, Мейрамбеков Сұлтан , Орынбаев Нұрхат, Тұрсынов Әлішер . Осы жас депутаттар қайырымдылық акцияларын өткізіп , жалғыз басты аналардың жүздеріне күлкі ұялатып, 24сағаттың сауапты іске арнауда.

Бүгінде жас депутаттар қаламызда қолдан келгенше іс шара өткізуде. Екі жақтан қолдау молайса яғни билік және қоғам тарапынан , онда жас депутаттардың мәртебесімен міндеттері айқындалып, мерейі арта түсеріне сенімдімін!

Семей қаласы «№ 19 жалпы орта білім беретін» мектеп оқушысы

Бақытбеков Тілек