АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС

АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС
жеке
блог

Адамдармен қарым-қатынас өміріміздің маңызды бөлігі. Өмірде жетістікке жетудің баста құпиясы адамдармен қарым қатынас орната білу қабілеті. 

1. Адамдарға сөйлегеннен гөрі тындаған манызды. Тыңдаушысы жоқ сөз жетім емес пе. Алдымен басқа адам сөйлесін, содан кейін естігендеріңізді ескере отырып өзіңіз сөйлеңіз. 


2. Ол адам жөнінде әнгімелесу сонда ол өзінің маныздылығын сезінеді. Адамдар өздері туралы сөйлескенді жақсы көреді.


3. Шынайы қызығушылық танытыңыз. Дең қойып тындап сұрақтар қойып отырыныз.


4. Оның ойымен келісініз ол адамның жақсы жақтарын айта отырып кемшіліктерің түзетуінізге болады. Алдымен өзіңіздің қателіктеріңізді айтыңыз, содан кейін әңгімелесушіңізді сынаңыз. 


5. Ортақ мүдделерді есте қалған қызықты оқиғаларды тілге тиек ету арқылы позитивті қарым қатынас құруға болады.


6. Адамдарға біреуді жамандама себебі ол ертең мені басқа біреуге жамандауы мүмкін деген ой қалыптасады.


7. Адамдарды есімен атаныз әр адам үшін өзінің есімі манызды. Және әнгіме бастаудын жақсы тәсілі.


8. Адамдар өздеріне қажетті адамдармен байланыс жасайды. Сондықтан адамдарға қандай пайда бере аласыз соны есте ұстаныз.


9. Адамдарды мақтап мадақтап отырыныз оларға сеніңіз. Комплимент айтудан қорықпаныз бірақ шынайы болсын. Адамға мұқият қарап жақсы қасиетті табыныз.


10. Ол адамнын орнына өзінізді қойыныз түсінуге тырысыныз мүмкін онын проблемалардан жүйкесі тозған шығар. Сіз басқа адамдардын мәселелеріне қызығушылық танытсаныз сізге құрметі мен сенімі артады.


11. Шекара сақтай біліңіз баласы жоқ адамға баланыз анасы жоқ адамға ананыз туралы айтудын қажеті жоқ. Себебі кез келген ауыр қайғы болмашы нәрселерден басталады.


12. Сізбен барлығы дос болсын десеңіз олардын сізден жоғары екенін айтыныз. Өзендер мен көлдердiң жүздеген тау бұлақтарынан су жинайтын себебi, олар бұлақтардан төмен орналасқан.

Адамды сырт келбетіне емес, саған деген қарым - қатынасына, сүйіспеншілігіне, адалдығына қарай сыйла