Қазіргі адамдарға таң қаламын!

Қазіргі адамдарға таң қаламын!
жеке
блог

Адам ештеңені іштен біліп тумайды жəне де оған ешкімнің шүбəсі жоқ!Қандай мəселені алсақта жатқан бір проблема.Қарапайым отбасы,махаббат,байлық бəрі-бəрі бірдеңемен ұштасып тұрады.Жақсы бір мысалды айтайын.Жалпы мана айтып кеткендей адам туа сала бірден жұмыс істеп,біліп тумайды.Дəл солай,адамда өзінің нəсілінің қандай болатыны туралыда білмейді.Адамның ішкі дүниесі іс-əрекетімен белгілі болып көзге ұрып тұрады.Адам қара,ақ немесе сары болсын ол-Адам.Қайдан білесіз сіз мазақтап,балағаттап,неше түрлі өсек айтып жүрген адамыңыз біргүні сізге қол ұшын беріп көмектессе сіз қайтесіз əрине,алғыс айтып істеген ісіңізге өкінетін боласыз.Бірақ бетін тілседе қаны шықпайтын адамнан көрі итке көмектескен жақсы деп ойлайсыз.Сіздер ойлайтын шығарсыздар негрлер -Құлдар деп негізі олар емес Құл біз сияқтымыз.Оларда жоқ нəрсе біздерде бар ,бізде жоқ нəрсе оларда бар.Олар көбі бізге қарағанда көп шүкір етеді ал,біз болсақ алдымызға Əлемнің Тəттісін алдымызға қойсада қанағат етпейміз!!!!Олардан су мен тамақ кетсе ,бізден қанағатшылдық пен мейрімділік кеткен!Оған не дейсіз ?Əлемдегі нəсілдерді бөлмей олда Адамғой деп араласыңыз!Əрине,үйлен демеймін мен Қазақтың қара домалақ қызымын!Мектепте мені кейбір кездері"негр"деп айтатын.Ал мен болсам оларға"Мен Қазақпын мен негр болсам менің сөзімді қалай түсінесің" дейтінмін.Бар айтарым адамның сырт келбетіне қарап ішкі жан-дүниесін бағаламаңыз!.:):):):):):):):):)

:):):)                                                                                               :):):):)