YouTube туралы қызықты фактілер

YouTube туралы қызықты фактілер

Бүкіл әлемге танымал YouTube сайты туралы қызықты фактілерді жинақтадық.

1. YouTube домені 2005 жылдың 15 ақпанында тіркелді.

2. Сайтқа тіркелген қолданушылардың 70 пайызы АҚШ тұрғындары, сайт қолданушыларының 50 пайызының жасы 20-ға жетпейді.

3. Егер YouTube киностудия болғанда аптасына 60 000 жаңа фильм шығаруға материалы болар еді.

4. Соңғы 2 ай ішінде сайтқа жүктелген видеолардың ұзақтығына теңесу үшін шетелдік ірі NBC, ABC, CBS телеарналарына 1948 жылдан бастап қазірге дейін еш үзіліссіз жұмыс жасау керек болар еді.

5. YouTube сайтындағы барлық видеоны қарау үшін бір адамға 1000 жыл уақыт керек екен.

6. Видео ең көп айдарлардың бірі – музыка. Бұл айдардағы роликтер жалпы видеолардың 20 пайызын құрайды.

7. Сайтқа видеоны ең көп жүктейтін ел – АҚШ, одан кейін Ұлыбритания. Роликтерді ең көп қарайтын қолданушылар АҚШ пен Жапонияда.

8. YouTube-қа жүктелген алғашқы ролик «Мен зоопарктамын» деп аталады. Оны сайттың негізін қалаушылардың бірі Джавед Карим 2005 жылдың 23 сәуір күні жүктеді.

9. Сайттағы видеолар күнделікті шамамен 2 миллиард рет көріледі.

10. YouTube сайтын 2006 жылы Google компаниясы 1,65 миллиард долларға сатып алды.

11. Көптеген қолданушылар YouTube сайтының арқасында жұлдыз атанды. Солардың бірі канадалық Джастин Бибер. Оның роликтерін сайтқа анасы жүктеп отырды. Қазір Джастин әлемге танымал жас жұлдыздардың бірі.

Сурет: youtube.com

Оқи отырыңыз:

«Эскимостар» туралы не білеміз?

Әлемдегі ең ерекше кеңсе орындары

Google компаниясының кеңселері

Алтайдың ашылмаған сілемі

Ф. Абилова