Танымал фильмдердегі қателер

Өте зерек көрермен ұсынылған әр бір киноның  ұсақ-түйегіне дейін мән береді. Олардың назарынан бірде-бір элемент шет қалмайды. Біз болсақ олар байқаған киноқателіктерді сізге ұсынамыз. Фильмді түсіру уақытындағы ең күлкілі және ең қорқынышты қателік бұл...  
 
Оператордың кинодағы көлеңкесі  
 
Бұл қателік барша фильмде кездеседі, мысалы...  

“Ақшамдар”да, “Титаник”те..?

 

Фильмді суретке алуда тек қана керемет сюжет, актерлерді таңдау, арнайы эффекттер мен безеуден тыс, фильмдегі ұсақ-түйеккеде мән берген жөн...

Вампирлермен бір жылдамдықта жоғалған терезе...

 

Абайлаңыз, қазір жастық туылады!

 

Қайталанбас қателік.

 

“Борнның анықталуы”. Орыс төлқұжжатындағы есімге назар аударыңыз!

 

Жасырылған жарнама...

“Титаник” екеу болған. Кеменің тұмсық бөлігінің макеті және бүтін бір кеменің макеті. Оның дәлелі фильмдегі кеме тұмсығындағы көріністерде анық байқалған...

 

Мүгедектер арабасы қалай пайда болды?

 

Және “Титаник”. Макеттер неге екі түрлі? Бірінші суретте тұмсық бөлігінің макеті, екінші суреттегі кеменің бүтін макетінің көрінісі.

Кешіруге болмайтын қателіктер өкініштісі тарихи киноларда көп кездеседі және бүтін бір фильмнің  еңбегін жоққа шығарады. Көпнесе кадрлерде...

Заманауи техникалар көрініп қалады...

Кондиционерлер ежелгі Шығыста пайда болған...

 

Ұшақтар болса ежелгі Грекияда…

 

Шах Сулаймон заманында заманауи көліктер болған!

 

… және мобиль телефондар жұмысы үшін радиомұнараларда!

Теңіз қарақшысы Жектің тобында заманауи “ерекше” қарақшыларда болған.

М-м-м-м-м, Ролекспе?



Бөлісу: