Мені ұлтшыл қылғандар.(Байқауға)

Мені ұлтшыл қылғандар.(Байқауға)
жеке
блог

 

Мені ұлт жанды қылған кім? Бір беткейлігімнің көкесі ме шындықты айтқым келіп тұрады.  Өзімді ҚАЗАҚ үшін тудым деп есептеген соң ба, ЕЛ деген де жүрегім алып ұшады. Осы күні мені қынжылтатын дүниелер көбейіп кетті. Шала қазақтар мен сауатсыз жарнамаларды айтпағанда. Айтуын айттым ғой соңы бірақ не болды? Жаста болсам, жалындауым керек! Ұл туғанда ер болсын, ел үшін туады. Қынжылтатын нәрсе-Мені ұлтшылға балау.  Әрине мен үшін ұлтшыл деген өз пәлсапалық тұрғымда, ең ұлы атақ!  Бірақ... мұның кері жағы жаман. Ұлтшыл жігіт деп Ұлт жандылықпен шатастырмаңыздыр! 

 

Шындығы көп өлеңім неге олжалы болмады? Байқаудан байқау, мүшәйрәдан мүшәйрә қоймай қатысып келе жатырмын. Осы жылы енді бәрін доғардым. Бұл-менің мақсатыма жетуіме кедергі. Себебі-аудандық барлық жарысқа орын алсам да 3-4 мәрте қатысып тастағанмын. Облыс ше... ол да бар.  Осы әділдік пен өлең деп жүріп, ең асыл дүниеллерді жоғалттым.  Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар саналып келе жатқан Хан бауырларыңыз ос жолы оңбай таяқ жеді. Әрине өлеңнен.  М.Шаханов сияқты жазғансың, Зайытов секілді ашып жазғансың деген маған қызықсыз пікірлер жиілеп кетті.  

 

Қазір мен қандаймын. Байқауларға қатысушы емес көрермен ретіне баратын қарапйым адаммын. Қорытынды соңында "өлең оқышы балам, сені сағындық қой..."  ұлтшыл бала,жігіт деген сөзді естіп қана жүрген жанмын.

 

Менің екінші атым- Мұхтар Шаханов. Бұл есімді де халық өзі берген. Имемдеген түгім жоқ. 

 

Сөз соңында:

Құрметті жас ақындар, шындыққа жақын болыңдар, бірақ жазбаңдар. Жазатын кез туады.

/әдейі қысқа қайырдым