Мағыналы 10 сөз... (байқау)

Менің алғашқы аптадағы мақсаттарымның барлығы түгел орындалды деуге болады. ЕНді мен сіздерге алғашқы блогта айтылмаған, қазіргі кезде орындалған мақсатымды айтпақшымын. Бұл мақсат... Мен өз басым мағыналы сөздерді қатты жақсы көремін. Сол үшін Вконтакте желісінен әр түрлі топтардан осындай сөздер іздейтінмін.Және ол сөздерді қағазға түрте отыратынмын. Соның ішіндегі өзіме ұнаған 10 сөзді сіздерге ұсынамын Оқып көріңіз, сізге де ұнап қалар:)

 

1. Досыңа сырыңды айтпа- досыңныңда досы бар...

2. "Алдымен өлшеп ал, сосын кес, алдымен ойлан, сосын сөйле, алдымен түсін, сосын әрекет ет"...

 

 

 

3. Егер өмірден шаршасаңыз, онда соқырға көзіңді, мылқауға тіліңізді, саңырауға құлағыңызды береңіз. Сіз бағаламайтын нығметтерді олар аңсайды.

4. Бүгін маған күлгендер, ертең мен сендерге күлетін боламын

...


 

5. Ақылды қыз - ауылдағы үйін сағынады,

                                              Ақымақ қыз - клубтағы биін сағынады.

 

6. Жалғызсырып қалған уақытта, маған тек МУЗЫКА көмектеседі


7. Өзгенiң ғана кемшiлiктерiн көре бiлгеннен жаман кемшiлiк бар ма?


8. Егер менiң орысшамда қате кетiп жатса ренжiмендер.
Ол менiң ана тiлiм емес!
 

9. Мейлі мені біреулер жек көретін шығар.. Бірақ меніңде оларды жақсы көріп тұрғаным шамалы..


10. Ақылын айтып әсерлі,
Кешірген әрбір қатемді.
Нұрыңа, Аллаһ, бөлей гөр,
Анашым менен Әкемді!
 
 
Қалай сіздерге ұнадыма?
Ұнаса лайк басып, және қай сөздің ұнағанын коментке жазып, қалдырыңыз!Кімге қандай сөз ұнайды екен?:)
 


Бөлісу: