Полистерол немесе полистирол кірпіші

Полистерол немесе полистирол кірпіші
жеке
блог

Альберт Эйнштейн 1926 жылы үш қабатты қабырғасы бар тоназытқышына патент алған еді. Тоназытқыш екі қабат бетон мен тоз ағашты термоизоляциядан тұрды, данышпанның идеясы XX ғасырдың соңында құрылыс төңiрегiдегi әрі тиiмдi, әрі озық технологияның үлгісі болды.

Полистирол кірпіші-  құрылыс материал әлемінде аса күтімді зат. Суықтан тиiмдi қорғауғыштығы, аязға жоғары төзiмдiлiгі, дыбыс оқшаулайтын қабiлеттiлігі бар, озғы технологиямен шығарылған кірпіш суық елдерде көптен қолданылады. Мысалға алсақ, Финляндияды полистиролды үш қабатты кірпіш технологиясы жиырма жыл ішінде пайдалануда, ол өте үлкен сұранысқа ие. Сұраныс қатарынан ыстық оңтүстік елдері қалмауда, Сауд Арабиясы мен Біріккен Араб Әмірліктері, оны тек коммуналды құрылысы ғимараттарында қолдануда, оның ішкі мен сыртқы температурасының бөгеті есебінде айтылған елдерде аса қолданылады.Полистирол кірпіші ол суық өткiзбейтiн блок немесе кірпіш ретінде болады, көлемдiлiк және жылу изоляцияның жақсы қабiлеттiлiгiн баланс жасауға керек жағдайда әрдайым iске жарайды. Қабырғаның шомбал конструкциясы аса оқшаулайтын қабiлеттiлiгі, жер және әуе көлiктерінің шуына бөгет бола алады.

Полистирол кірпіші құрылысы, дәстүрлi материалдар жасалатын құрылысынан қымбат емес. Оған көп факторлар ықпал етедi:

1.Қанқасыз құрылыс, яғни бағаналарсыз, ригельсіз және тағы басқа үлкен қаржылық шығыны бар жүк көтергіштік контрукциянсыз қолданылады

2.Жылу жүйесіндегі тепло жоғалтулардың аз болуы, ол отыңның үнемдеуі, және жаз мезгілінде қоңырсалқындық болуы.

3.Дыбыс оқшаулайтын қабiлеттiлiк

4. Кірпіштің аязға төзiмдiлiгі

 

 

Айта кету керек, полистирол кірпіш құрылысы немесе полистирол секілді құрылыс заттары қолданар алдында от қауіпсіздігін сақтаған жөн.Полистиролды  американдықтар Вьетнам соғысы кезінде қолданған, напалмның бір компонентi ретінде. Балқуы мен жанғыштық қасиеті - цельсидiң 1150 градусына тең.Полистиролдың суықтан тиiмдi қорғауғыштық қасиеті болғаннан, құрылыста осыған байланысты оны көптен пайдаланады. Ресей Федерациясының Пермь деген қаласында болған жағдай бізді де алаңдатқан, «Ақсақ Жылқы» (Хромая лошадь) атты түнгі клубта болған өрт, тікелей полистиролмен байланысты, өрт сондірушілердің протоколы бойынша полистирол өртке тікелей себеп болған, оның қасиеттері барлығымызға мәлім, полистерол жанғыштық категориясының төртінші дәрежесіне ие.

 Полистиролды кірпіш құрылысының кері әсері, және қауіптілігі мен қолдану туралы: Есте сақтау қажет:

1.Полистерол адам денсаулығына зиян келтіру мүмкін немесе сазылмалы аурулар алып келуі мүмкін.

2.Полистерол жанғыштық категориясының төртінші дәрежесіне ие.

3.От тиген жағдайда полистерол улы газдар шығарады

3.Полистирол тек қосымша изоляция зат ретінде ғана пайдаланған жөн, яғни оны арнайы сараптамадан өзкізденде ғана пайдаланады.

4.Полистеролды қолданар алдында,  жұмыс жобасы болуы шарт, жұмыс жоба арнайы лицензиясы бар жобалау серіктестіктерінде жасалуы тиіс, жұмыс жоба арнайы сараптамадан өткізіліп, от қауіпсіздік ережелері сақталуы тиіс, және санитарлық эпидемиологиялық сараптамадан да өткізілуі тиіс.

5.Үй құрылысы кезінде полистеролды немесе полистерол кірпіштерді қолданбаған жөн, есте сақтаңыздар ол қауіпті.

6.Полистиролды тек ғимараттың сыртын изоляция жасаған кезде кері әсерлері аз болуы мүмкін.

 

сурет domatut.com сайтынан алынды.