"Айна ТВ" - корпоративтік жаңа жыл мерекесінен тікелей эфир

 

Келе жатқан жаңа жылдарыңыз құтты болсын!

 

Біздің «Алаш»

 1. Әр қадамды батыл басып, ақпаратты жылдам жазып,

Баспасөздің айдынында мықтылармен жағаласып, на-на-ней,

Келеміз жүйткіп кемедей.

Еліткен бүкіл елді, қызықтырып кез келгенді

Қарлығаштай қанатымен журналистер су сепкендей на-на-ней,

Ал басқалар біздей емес, біздің «Алаш» шоқтай болып жанады-ей.

 

Қайырмасы:

«Толғаудың» туындысы – жарқыраған жазым, жаным-ай

Батыр ағам асқар тауымдай, ай-ай-ай.

Айналдым айлығынан оның жадыратқан жастық шағымды-ай

«Алаш медиа» атқан таңымдай, ай-ай-ай.

 

(қысқартылды)

 

«Айна ТВ» – 2011 жылы ақпарат кеңістігіне шыққан жаңа жоба. Ол – «Алаш айнасы» ұжымы мен он.кз желісінің ортақ туындысы. Ғаламтордағы телеарнаның көрермендері мың адамға жуықтады. Жобаның негізін салушы – Жарқын Алаш.

 

Қайырлы кеш, құрметті көрермендер! Эфирде – жаңалықтар. Студияда – Болатбек Мұхтаров.

Дресс-код для Деда Мороза! В связи с последними событиями в стране Дед Мороз должен придти на праздник без бороды. Только что наша служба безопасности не пропустила Деда Мороза не соответствовавшего этому требованию.

Директор холдинга «Алаш Медиа групп», обладатель черного пояса по каратэ Батыр Қазыбаев получил путевку на олимпиаду в Лондоне.

Президент США Барак Обама наконец понял у кого нужно учиться издавать ежедневную газету.

Главный редактор газеты «Алаш айнасы» Серік Жанболат отправился в космос на встречу с читателями 2012-го года. По итогам этого путешествия планируется написание песни «Ғарыш аруы».

 

Продолжаем программу. Представляем Вашему вниманию отрывок из студенческой жизни бухгалтера ТОО «Толгау» Маржан Тунгышпаевой.

 

Но сейчас наш бухгалтер встала на путь религии.

 

 

Ответственный секретарь газеты «Алаш айнасы» Айдын Каба будет баллотироваться в Мажилис на выборах 15 января от партии многодетных отцов.

 

В 2012-м году место Марка Цукерберга займет Айбек Алдабергенов. Основатель Facebook признал оперативность и авторитет Tengrinews.kz.

 

Новость из будущего. 2020 год. Новый состав в редакции социальной сети Massaget.kz.

 

Назарларыңызға рақмет!

 



Бөлісу: